Pages

Wednesday, April 13, 2011

Impresif.





Salam'alayk.


Sempat rembat majalah ini tadi, sebelum perjalanan ke Butterworth. 
Subhanallah, lama sungguh tak beli.


Mengenang Majalah I, sungguh terlalu banyak memori.
Indah.


Al-Irshad..
Ulul Azmi..
Taman Koskam..
Taman Fahim juga! 


Masih lagi informatif.
Masih lagi RM5. 
Masih lagi padat. 


Dan, sempat baca sekilas tadi, isu-isunya pun menarik.
Buka mata. Cakna minda.


-Pluralisme itu kufurkah? Relativism itu apa? Samakah pluralisme dan relativism?
-Gott ist tot? Istilah apakah ini?
-Genre "Sang Murabbi", "KCB", dan "Dalam Mihrab Cinta?"
-Oh Maher Zain, Ashraff Muslim pun ada? Eh, Yusuf Islam pun?
-Atom petanda kuasa Tuhan? Bagaimana?
-Kenapa saya mahu jadi doktor? 
-Duhai Muslimah, hentikan mengeluh!
-Libya bakal jadi Iraq ke-2?
-Derita wanita Palestin: "Mereka diseksa dan diperkosa!"
-Mencintai sahabat Rasulullah.
-Mustafa Davis? Siapakah dia?


Dan..banyak lagi. 


Telusuri tulisan Dr. Mohd. Asri, Ustaz Hasrizal, Ustaz Hj. Zaharuddin, Prof. Datuk Dr. Sidek Baba, Kapten Hafiz Firdaus Abdullah dan ramai lagi. 


Impressive! Tip-top.
:D


Sekadar perkongsian bersama.
Jom sama-sama beli dan baca.


:)


Wallahhua'lam.










azam cuti: nak baca buku banyak-banyak.
hehe.

amin3.

:)

2 comments:

Wan Collection's said...

saya suka ashraf muslim, saya suka umairah shafie juga.

namun, dah lama saya tak datang.

saya merajuk.

kerana umairah tidak sudi kesini.

Puteri said...

diperasankan gambar Ashraff Muslim tetapi yang disenyumkan pada Taman Fahim =))