Pages

Friday, August 29, 2014

di sebalik kata-kata yang tertinggal (vii);



"aku suka bagaimana kau mampu menjatuhkan aku, ketika aku dilontar tinggi. aku suka bagaimana kau mampu menundukkan aku, ketika aku diamuk gagah. aku suka bagaimana kau mampu menyedihkan aku, ketika aku dikepung bahagia. aku suka bagaimana kau mampu mendiamkan aku, ketika aku disumbat fasih.
ah, bagaimana kau mampu meredamkan kesemuanya? memegunkan aku, di tempat seharusnya aku berpijak; tidak tinggi dan tidak rendah, tidak riuh dan tidak hanyut.

- kembali ke asal, titik."

4 comments:

bawahbumi said...

Terima kaseh kak umy.
i have always love reading your toughts, it seems well blended with mine.

Keep on pouring.
:)
Meow.

Amalina Samar said...
This comment has been removed by the author.
Umairah. said...

bawahbumi;
jzkkheir adik. tak tahu nak cakap macam mana, akak sangat appreciate. doakan akak selalu istiqamah ye? :)

amalina samar;
salam kenal juga amalina.
ameen, insyaAllah :)


Anonymous said...

Satu komen khas, pendek tapi padat buat hati yang sedang rapuh.